Buraczane smoothie z chia

Ostatnio lubuję się w sproszkowanym buraku! Nie zawsze mam w domu świeże buraczki, a uwielbiam ich słodycz! Ostatnio w jednym ze sklepów znalazłam sproszkowanego buraka. Mega sprawa! Teraz dodaję buraka sproszkowanego do smoothies, dzięki czemu wychodzi totalnie krwisty koktajl. Tym razem poszłam o krok dalej : zrobiłam smoothie dwuwarstwowe z chia. I tak powstało Buraczane smoothie z chia – polecam Wam przygotować je dzień wcześniej, b y rano mieć pyszne i pożywne śniadanie. Co o tym myślicie?

Składniki (dla 2 osób):

  • 2 banany
  • 2 łyżki sproszkowanego buraka
  • pół mango
  • 2 łyżki chia
  • jogurt naturalny 3/4 szklanki

Sposób przyrządzenia:

Jogurt naturalny mieszamy z chia. Odstawiamy na przynajmniej 30 minut. Blendujemy banana, buraka w proszku, mango na jednolitą masę. Do szklanek wlewamy chia z jogurtem, następnie buraczane smoothie. I tak śniadanie mistrzów (zdrowych mistrzów) gotowe !

 

Jeśli macie ochotę na inne pomysły na śniadania zapraszam do kategorii  Śniadania  na stronie głównej !