Szukaj
  • Brak produktów w koszyku
Dziękuję Było Pyszne buraczane smoothie z chia

Buraczane smoothie z chia

Ostatnio lubuję się w sproszkowanym buraku! Nie zawsze mam w domu świeże buraczki, a uwielbiam ich słodycz! Ostatnio w jednym ze sklepów znalazłam sproszkowanego buraka. Mega sprawa! Teraz dodaję buraka sproszkowanego do smoothies, dzięki czemu wychodzi totalnie krwisty koktajl. Tym razem poszłam o krok dalej: zrobiłam smoothie dwuwarstwowe z chia. I tak powstało buraczane smoothie z chia. Polecam Wam przygotować je dzień wcześniej, by rano mieć pyszne i pożywne śniadanie. Co o tym myślicie?

Przygotuj składniki potrzebne do zrobienia buraczanego smoothie z chia (dla 2 osób):

  • 2 banany
  • 2 łyżki sproszkowanego buraka
  • pół mango
  • 2 łyżki chia
  • jogurt naturalny 3/4 szklanki

Sposób przyrządzenia buraczanego smoothie z chia:

  1. Jogurt naturalny mieszamy z chia. Odstawiamy na przynajmniej 30 minut.
  2. Blendujemy banana, buraka w proszku, mango na jednolitą masę.
  3. Do szklanek wlewamy chia z jogurtem, następnie buraczane smoothie. I tak śniadanie mistrzów (zdrowych mistrzów) gotowe!

Jeśli macie ochotę na inne pomysły na śniadania zapraszam do kategorii Pyszne przepisy na stronie głównej!


[mailerlite_form form_id=1]

Zostaw komentarz