Szukaj
  • Brak produktów w koszyku
Dziękuję Było Pyszne buraczane smoothie z chia

Buraczane smoothie z chia

Ostatnio lubuję się w sproszkowanym buraku! Nie zawsze mam w domu świeże buraczki, a uwielbiam ich słodycz! Ostatnio w jednym ze sklepów znalazłam sproszkowanego buraka. Mega sprawa! Teraz dodaję buraka sproszkowanego do smoothies, dzięki czemu wychodzi totalnie krwisty koktajl. Tym razem poszłam o krok dalej: zrobiłam smoothie dwuwarstwowe z chia. I tak powstało buraczane smoothie z chia. Polecam Wam przygotować je dzień wcześniej, by rano mieć pyszne i pożywne śniadanie. Co o tym myślicie?

Przygotuj składniki potrzebne do zrobienia buraczanego smoothie z chia (dla 2 osób):

  • 2 banany
  • 2 łyżki sproszkowanego buraka
  • pół mango
  • 2 łyżki chia
  • jogurt naturalny 3/4 szklanki

Sposób przyrządzenia buraczanego smoothie z chia:

  1. Jogurt naturalny mieszamy z chia. Odstawiamy na przynajmniej 30 minut.
  2. Blendujemy banana, buraka w proszku, mango na jednolitą masę.
  3. Do szklanek wlewamy chia z jogurtem, następnie buraczane smoothie. I tak śniadanie mistrzów (zdrowych mistrzów) gotowe!

Jeśli macie ochotę na inne pomysły na śniadania zapraszam do kategorii Pyszne przepisy na stronie głównej!



Jeśli podobał Ci się ten wpis, szukasz podobnych treści zapisz się do newslettera!
Otrzymasz dostęp do publikacji na temat żywienia dzieci, darmowych przepisów, wyzwań.

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityka prywatności i informacje RODO

Proszę czekać, trwa zapisywanie....

Dziękuję za zapis!

Zostaw komentarz